اولین مریضی

تقریبا 2 هفته میشه که مریض شدین.یه ویروس که تب و سرفه و اسهال شدید از پیامدهاش بود و هنوز که هنوزه کامل خوب نشدین. (چقدر سخته که بچه ات مریض باشه، تب داشته باشه تا صبح بشینی بالای سرش و پاشویه کنی و دارو بدی ولی هنوز تبش بالا باشه و ناله کنه. همین نگرانیها خودمم از پا انداخت و طوری مریض شدم که تا حالا نشده بودم.)
الآن خداروشکر بهترین و فقط کمی سرفه میکنین که انشالله اونم هرچه زودتر برطرف بشه.
این مدت اونقدر مشغول بودم که نشد بیام و بنویسم... از اینکه:
...
..
.
میتونین بمدت طولانی تری بشینین و تکیه بدین.
با اسباب بازیها و کتابهاتون کلی سرگرم میشین.

توپ هاتون رو خیلی دوست دارین و وقتی بالا و پایین میندازمشون کلی ذوق میکنین.

تا حالا دو بار فرنی و 2 مرتبه سرلاک بهتون دادم که زیاد براتون خوشایند نبود.. حالا کم کم عادت میکنین.

برای جلب توجه کلی صداهای مختلف از خودتون درمیارین از جمله ذوقهای بلند وکشدار که علاوه بر توجه ممکنه خورده هم بشین.

پستونک جدید ارتودنسی براتون خریده بودم. اولش هرچی میذاشتم دهنتون مینداختین بیرون و قدیمی ها رو میخواستین ولی الآن دیگه تو خوردنش حرفه ای شدین.


الآن هم که دارم اینا رو مینویسم خاله از دستتون سرسام گرفته پس دیگه باید برم. دوستتون دارم به اندازه همه دوست داشتنی های دنیا...









نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی خانوم یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
الهی قربونتون برم با این اداها و عشوه هااااااااااااااا!!

به قول مامان بزرگ : عزیزا مادر جیجرا مادر!
بخورمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووون!

توروخدا دیگه مریض نشین عقشولیای خاله.
بوس بوس بوس

مامان هومن شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.mynini.blogfa.com

امیدوارم زودی حالشون کاملا خوب شه و تو هم بتونی کمی استراحت کنی مامان خانومی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد