پایان هفت ماهگی

سلام جوجه های قشنگم!

خیلی وقتم کمه، فقط اومدم ورودتون رو به ماه هشتم زندگیتون تبریک بگم و بگم خیلی دوستتون داریم، خیییییییییییلی بیشتر از اینکه فکرشو بکنین...
فردا صبح زود مسافریم و باید کارهامو تموم کنم. الآن هر دوتون خوابیدین و من از فرصت استفاده کردم و اومدم  اینجا. دیروز هم براتون کیک پختم و یک جشن کوچولوی 4 نفره گرفتیم و کلی خوش گذشت.

سجاد گلم یاد گرفته بدون کمک بشینه ولی هنوز کاملا مسلط نیست. ستاره نازنینم که دیگه در دلربایی حسابی حرفه ای شده.

راستی از امروز به غذاتون زرده تخم مرغ هم اضافه شد. نوش جونتون...

اینم یک شعر کوچولو که همیشه وقتی میشینم و باهاتون بازی میکنم براتون میخونم و خیلی دوست دارین: فدا بشم الهی ... تو ستاره ای(اشاره به ستاره) تو ماهی(اشاره به سجاد)






***
_______________________________
از طرف خودم و جوجه ها از همه دوستانی که بیننده این وبلاگ هستند و با نظراتشون به ما اظهار لطف میکنند تشکر میکنم، محبت شما باعث افتخار جوجه های منه. از اینکه وقت محدود من اجازه نمیده پاسختون رو بدم عذرم رو بپذیرید...

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام


ماشالله چقدر اینا جیگر گوگولی هستن
مرررررررررررررررسی از عکسا!

مسافرت خوش بگذره...

اول شدم!

ماهی خانوم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااام
فدای عشقولیای خالهههههههههههههه

بچه ها فردا دارین میرین سفر!
یادتون نره چی بهتون گفتماااااااااااا!!
همش گریه کنین تا از دستتون خسته بشن و دیپورتتون کنن اصفهان!:دی
عااااااااااااااااااشقتونم فسقلی ها!

بوس بوس

ماهی خانوم سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ب.ظ

خب پاشین بیاین اصفهان دیگه!:((

ثمانه مامان مهدیار پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.manopesari.persianblog.ir

سلام عزیزم... سال نوتون مبارک.... چقدر هزار ماشالا بزرگ و جیگر شدن.... خدا حفظشون کنه..... خیلی بهت فکر میکنم... اگه ادرس وب قبلیتو داری بهم بده برم ببینم بالاخره یادم میاین یا نه...شرمنده

ماهی خانوم شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

خانومی جان آپ کن ثواب داره به مولا!

iranpix شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com

با سلام
منم آپم
حتما سر بزن
کلی عکس از جومونگ و دوستاش گذاشتم . حتما بیای و ببینی
اگر خواستی بیای ببینی
کپی هم کنی عیبی نداره!!!
با ذکر منبع
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد