پایان 11 ماهگی

سلام نازدونه ها!
داریم میریم سفر. چقدر دلم میخواست تو اولین سفر به مشهد و زیارت امام رضا بابا هم همراهمون بود ولی حیف که...
نمیدونم شاید هم بیاد.
بابا جون و مامان جون و خاله ها اومدن پیشمون و امروز با هم میریم مشهد. ولی بابا بخاطر ماموریت خارج از کشور نمیتونه همراهیمون کنه.(البته شاید ماموریتش کنسل و به ما ملحق بشه)
این اولین سفرتون به مشهد هست و امیدوارم به هممون خوش بگذره.
________
پایان 11 ماه زندگی قشنگ و پر از معصومیت تون مبارک باشه نوگلای قشنگمون.
امیدواریم این معصومیت و صداقت همیشه پیشه راهتون و سرلوحه اعمالتون باشه.


          بنظر تو اینو واسه چی اینجا گذاشتن؟ یعنی میشه درش بیاریم؟!!

                     [ آهای!!! کوچولوهای شیطون! آخه شما چی کار به این کارا دارین؟ ]



          کی بود؟ کی بود؟...... من نبودم!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام

کاش میشد من این دوتا گوگولی رو از نزدیک میدیدم.
خیلی نازن ماشالله...

تیستو چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ http://mamantistou.blogfa.com

باید حدس میزدم که کامنت پست قبلی نیومده باشه!!!

ماشالله به این وروجکا...دلمون برات تنگ شدهههههههههه چراااااااا آخه چرا اینکار رو با ما کردی...

نجما یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ب.ظ http://www.yasminagoli.blogfa.com

سلام عزیزم
امیدوارم حال خودت و جوجه ها حسابی عالی باشه.و مسافرت خوبی رو گذرونده باشین.ولی خداییش با دوقلو مسافرت خیلی سخته نه؟.بیا از تجربیاتت بنویس تا منم یاد بگیرم اخه منم تصمیم به یه مسافرت دارم اگه خدا بخواد.می بوسمتون

محسن سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

کاش این کامنتای ما هم جواب داده میشد!!!

امیرعلی وخاله جوووون چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://amiralijunekhale.blogfa.com

سلام دوقلوهای نازی هستم تقریبا همسن امیرعلی هستن اگه باتبادل لینک موافق بودید خبرم کنید الان به روز هستیم من نی نی های همسنش را لینک می کنم تاباهم بزرگ بشن و دوست همسن داشته باشه منتظرتون هستم یاحق امیدوارم سفر خوش گذشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد