زمستان

امروز اولین روز زمستون بود. و چشمهای نازنینتون اولین زمستون عمرتون رو تماشا کرد.

یک فصل کامل رو با هم و در کنار هم سپری کردیم و من عاشق تر از پیشم. امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید و خدای مهربون سالها و فصلها و ماهها و هفته ها و روزهامون رو با هم و برای هم نگه داره. آمین


با هم به مسافرت رفتیم و البته این سومین سفرمون بود. خیییییییییییلی خوش گذشت هم به ما و هم به شما جوجه های ناز نازی. اینو به این خاطر میگم که از وقتی برگشتیم دلتنگی میکنید و هی نق میزنید (البته بیشتر آقا سجاد). خاله ها و دایی و مامان جون و بابا جون هم که کلی باهاتون حال کردند. 


27 آذر هم که تولد بابا بود و عید غدیر، که با پختن یک کیک خوشگل و خوشمزه جشن گرفتیم.


(تولدت مبارک همسر نازنینم. همیشه و در هر حال دوستت دارم و به وجودت و به داشتنت افتخار میکنم.)


مهمونی قرض الحسنه فامیلی هم بود که به یمن پاقدم خوشتون توی این دوره اسم ما اولین قرعه ای بود که دراومد و همه خونه باباجون جمع شدن و حسابی خوش گذروندیم.

راستی کسانی که شما رو بعد از 2 ماه میدیدند با هم اشتباه گرفتند و سجاد رو گفتند ستاره... آخه هزار ماشالله واسه خودت آقایی شدی و داری از خواهرت جلو میزنی و ستاره خانوم گلم عین یک عروسک کوچولو با ظرافت هر چه تمام تر داره رشد میکنه.

خودم فداتون میشم.


دوستتون دارم عاشقانه و تک تک نفس ها و تمام لحظه ها و همه وجودم متعلق به شماست.


نظرات 10 + ارسال نظر
ماهی خانوم دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام جوجه های نازم و خواهر گلم و احتمالا شوهر خواهر گرامی و کلیه ی فوامیل* وابسته!

می گم جوجه های خوشگلم٬ بشینین هی نق بزنین و جیگر مامان باباتونو بخورین تا دوباره بیارنتون اینجا!
آخه از وقتی رفتین خیلی جای خالیتون احساس میشه:(
زودی بیاین اینجا یا دعا کنین که ما خراب شیم سرتون!:دی**

--------------------------
* - فوامیل= جمع مکسر فامیل - فامیل ها- آشنایان - در برخی نسخ = خاله م...به! (نک مباش!)
**- :دی = چهره ای که کاملا برابر است با دندان!! می توانید از پدر خود برای توضیح تصویری این مهم٬ کمک بجویید!

والسلام!



مااااااااااااااااااااااااااااااهی
.......
......
.....
....
...
..
.

"گین" باش.

محسن دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام

خیلی خوبه فقط عکساش رو بیشتر کنین! دی! ( اصلا از ماهی خانم تقلید نکردما )

الهی که همیشه تنشون سالم باشه.
تولد شوهر گرامی هم مبارک.

شما هم مثل خواهرتون ماهی خانوم خوب مینویسید.

شاد باشید..

محسن عزیز ممنونم شما به من و جوجه ها لطف دارید.. از طرف همسرم هم تشکر میکنم.

مرجانه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ

خانومی تبریک میگم.ماشالله خیلی خیلی نی نی های نازی دارین خدا براتون حفظشون کنه. نینی منم فروردین دنیا میاد برام دعا کنین.
بوووووووووووس واسه فرشته های نازنینتون.

تشکر عزیزم انشالله که هر دوتون سالم باشید.

امیر جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.parnian-ebook-2.blogfa.com

سلام.

امیدوارم حال خانواده 4 نفریتون خوب باشه و همیشه کنار هم باشین و روزگار بر وفق مراد باشه واستون. این نوع وبلاگ نویسی کار جالبیه . با گذشت زمان همش خاطره میشه واست . حتما ادامش بده. هم واسه خودت میمونه هم واسه بچه هات . حتما مطالبش رو نگهداری کن تا وقتی بزرگ شدن بخونن . باعث میشه قدر شما و پدرشون رو بیشتر بدونن. هم از لذتاش بنویس هم از سختیایش تا بعد ها هر دوشون رو بخونن. من کلا از بچه ها خیلی خوشم میاد. عاشق معصومیت شونم . نمی دونم سایت نوشی و جوجه هایش را دیدی یا نه. اونم مثل خیلی مادرای دیگه از بچه هاش نوشته. اونقدر خوب نوشته بود که من قسمتی از نوشته هاش رو به کتاب موبایل تبدیل کردم. البته خودش هم از خاطرات جالبش با بچه هاش کتاب هم چاپ کرده بود. اگه سایت رو ندیدی حتما ببین. به آرشیوش مراجعه کن. متاسفانه فکر کنم بچه هاشو دیگه الان باید ازش گرفته باشن.
آدرسش اینه www.nooshi.ir
بگذریم.
بازم بهت سر می زنم .
موفق باشی .

ممنون از اینکه به ما سر میزنید.
وبلاگ بسیار جالبی معرفی کردید. دارم میخونمش.

مامان تیستو جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://mamantistou.blogfa.com

سلاممممممم ببخشید دیر اومدیم

خوب کاری کردی که براشون می نویسی موفق باشی

مرسی تی تی جونم خوش اومدی. کورش گلم رو ببوس.

ماهی خانوم جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام خانومی
آپ کن دیگه!
عکس جدید بذار!
شاد باشی عزیزم

تو باز برگشتی وروجک؟؟...

سمیرا(دوست خاله ماهی) دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام مامانی مبارک نی نی های نازتون
خدا واستون حفظشون کنه
تولد باباشون با تاخیر مبارک و پیش پیش تولد خاله ماهی شونم تبریک میگم
همیشه در پناه خدا خوش باشید

ممنونم سمیرا جون

شما هم همیشه موفق و سربلند باشی.

الو الو من مصی ام چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

الو الو من مصی ام چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ

نمیدونم چی شد که فقط اسمم اومد. عجب. باشه دوباره می نویسم. گفتم که اعتراض دارم. به چی؟ به این که نوشتی : دوقلوها به دنیا اومدن و دنیامون رو پر از عشق کردن. بله اعتراض دارم چون تا جایی که من میدونم دنیای شما پر از عشق بود که دوقلوها اومدن. این دسته گل های نازنین، عشقتون رو پربار تر کردن و آسمون قشنگ و آبی عشقتون رو ستاره باران دوباره کردن. از همین راه دور تو عزیز دلم و ستاره و سجاد نازنین رو می بوسم. تو هم بهزاد رو ببوس و مواظب خودتون باشین. از همین فرصت هم استفاده می کنم و به همه خانواده و فامیل، هر چند دیر، قدم های مبارک این دو عزیز رو تبریک می گم.

هومنی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.mynini.blogfa.com

سلام ستاره و سجاد جونم. وبلاگتون خیلی قشنگه.

عکساتونم خیلی ناناز هستن.

با اجازه ی مامانتون ما لینک وبلاگ شماها رو توی وبلاگ خودمون دادیم. به ما هم سر بزنین. بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد