عکس

 جوجه های قشنگم و دوستاشون در پایان ۹ ماهگی


ستاره و سجاد و ستایش 






مهندس جون میشه بگی مشکل این کامپیوتر ما چیه؟!!


نظرات 7 + ارسال نظر
gulf شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ http://gallery.gulf-pixels.com

وبلاگ زیبا ودوست داشتنی دارید همیشه شاد و سر حال باشید به این سایت هم سری بزنید فکر کنم خوشتون بیاید این سایت هر روز update میشود
http://gallery.gulf-pixels.com
اگر خوشتون اومد یادتون نره لینکمون کنید[لبخند][گل][گل]

الهام شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
خیلی زیبا می نویسید به این حس نوشتنتون تبریک می گم.
امیدوارم همیشه شاد بزرگ شدن ستاره ای زیباتون باشین.
موفق باشین
خوشحال میشم به من هم یه سری بزنید.

یه دوست شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

بارین شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.baarin.blogfa.com

سلام مامان جوجه ها
من بارین هستم هنوز دنیا نیامدم ولی تا یک ماه دیگه من هم جوجه ی مامانم میشم
مامانم برام وبلاگ شما رو خوند من خیلی خوشم اومد و گفتم اگه اجازه بدین با جوجه هاتون دوست بشم منم یه وبلاگ دارم که مامان و بابام برام توش می نویسن میخوام وبلاگ شما رو اونجا لینک کنم شما هم اگه دوست داشتین همین کارو انجام بدید .
به امید دیدار

www.baarin.blogfa.com

[ بدون نام ] یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

خاله ماهی!

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخه چطوری بخورمتووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
یکی بیاد منو جمع کنههههههههههههههه!!!
من غشیدممممممممممممممممم
ووووووووووووووووووووووووووووووووووییییییییییییییییییییییییی

--------------------------------------
مشترک مورد نظر به آی سی یو انتقال یافت!

محسن چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ

ماشالله...
خیلی خوشگل و بانمک هستن.
خدا حفظشون کنه.

ماهی خانوم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

بچه ها اینجارو!

بازدید کنندگان: 3444 نفر

حال می کنین خاله چه به موقع بهتون سر میزنه؟!؟!؟!؟!؟!؟

جییییییییییییییییییییییگر منیییییییییییییییین :-*********

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد