آشغال، نوشابه است!

با دوستمون رفته بودیم بیرون. آدرین و شما همکلاسی پیش دبستانی هستید. سر ناهار مشغول خوردن فلفل دلمه ای بودید. اونقدر هم با خوشمزگی میخورین که آب از لب و لوچه اطرافیان جاری میشه (البته فقط فلفل خام دوست دارین). آدرین گفت منم میخوام و مامانش یه تیکه گذاشت دهنش. کمی که گاز زد چهره اش مچاله شد و گفت اه این چقدر آب داره! و مامانش دستمال گرفت جلوی دهنش که بریزه تو دستمال! ظاهرا دوست نداشت. (البته این عبارت "دوست نداشتن" در خانه ما و بین اعضای خانه اصلا جایگاه و محل استفاده نداره چون نعمتهای خدا همه دوست داشتنی هستند.)

خلاصه آدرین خان شروع کرد به غر زدن که از این آشغالها به من ندید و مامانش گفت پسرم سبزیجاته خیلی هم مفیده و پسر گفت نه بابا سبزیجات فقط کاهو و هویجه اینا آشغاله. شما دوتا که هنوز مشغول خوردن فلفل بودین گفتین نه این فلفله و نعمت خدا و باز آدرین در حالیکه لیوان نوشابه اش دستش بود گفت هرچی که هست آشغاله! 

و ستاره خانم که دیگه حوصله شون سر رفت فرمودند: آشغال اون نوشابه ایه که شما داری میخوری!!! یعنی دُخیییییییییییی من و مامان آدرین کف کردیم با این جوابت نازنینم. 


بزودی از پیش دبستانیتون و خاطراتش مینویسم...



پ.ن : تا الان که پنج سال و نیم از عمر قشنگتون میگذره نوشابه و تنقلات غیر مفید اصلا نخوردید و جالبه حتی به زور هم کسی نمیتونه راضیتون کنه بخورید!












نظرات 2 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.banoo.ir

سلام دوست عزیز
جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست.

همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.
منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم.

تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید.


جامعه مجازی بانو
www.banoo.ir

وحید صبح زاهدی دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://irtwins.com

باسلام و احترام
خیلی خوشحال میشم که تبادل لینک انجام بدیم
اگه مشکلی بود نبود میتوانید با شماره ی 09124801704 تماس بگیرید
ممنون میشم از همکاریتون
http://irtwins.mihanblog.com/
http://irtwins.blogfa.com/
www.irtwins.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد