جوجه های بلا

سلام به دو عشق شیرین تر از جان!

بی مقدمه میریم سراغ اتفاقات این مدت:
همونطور که خاله ماهی نوشته بود،26 بهمن واکسن زدیم که خیلی بهتر از دفعه قبل بود بخصوص سجاد که ماه پیش خیلی اذیت شده بود.

شنبه هفته بعدش یعنی 3 اسفند گوش ستاره قشنگم رو سوراخ کردیم(از عصر همون روز هم بطور کامل و مطمئن نشستی و مشغول بازی شدی) 3 روز بعد هم چون توی حمام یکی از گوشواره ها افتاد ما هم برخلاف دستور بیمارستان دیگه تا 1 ماه صبر نکردیم و گوشواره های کوچولوت رو که عیدی من و بابا بود گوشت کردیم. وای که چقدر ناز شدی. البته بقول پدرجون گوشواره باعث قشنگی ستاره نشده بلکه ستاره به گوشواره هاش جلوه و زیبایی داده... (قربونتون برم بابا و مامان گلم که همه زندگیم وجود نازنین شماست.)

دوشنبه هم بابا اومد اصفهان و جمعه برگشتیم تهران و من حسابی مشغول و سرگرم شما دوتا وروجک شدم.

دوشنبه هفته قبل که خونه خاله مریم بودیم ستاره اولین ترکیب گفتاری رو به زبون آورد: دد دد دد که انگار میگی ددر و خیلی هم واضح ادا میکنی.

سجاد نازنینم که خیلی زود آغون گفتن رو شروع کرد حالا دیگه "دد_ بابا_ ماما" رو براحتی ادا میکنه و جالبه که از صبح که بابا میره اداره تا بعد از ظهر که میاد هی میگی "بابا" وقتی بابا میاد و بغلت میکنه میگی "ماما" و ما کللللللللی به این کارت میخندیم.
دوشنبه رفتیم فروشگاه شهروند و گذاشتیمتون داخل چرخ دستی خرید... همه قربون صدقه تون میرفتن یا لپهاتون رو میگرفتن یا میگفتن اینا رو از کدوم طبقه برداشتین!! آخرش بابا آقا سجاد رو بغل گرفت تامردم با خیال راحت به خریدشون ادامه بدند.

دیروز چقدر برای هم ذوق کردین و همینطور که روبروی هم نشسته بودین دستهاتون رو به دست هم میدادین و هردو تند و تند آغون میگفتین. ستاره مامان شما خیلی کم پیش میاد که آغون بگی ولی هر وقت سجاد رو میبینی شروع میکنی به آغون گفتن.

غذا هم میخورین که تا حالا سرلاک، فرنی، حریره بادوم و سوپ بهتون دادم. خیلی دوست دارین و طبق معمول اصلا مامان رو اذیت نمیکنین و براحتی غذاتون رو میخورین. قربونتون برم که اینقدر ماهین.

راستییییییییییییییی یه اتفاق خیلی خیلی مهم...
از وقتی از اصفهان برگشتیم داروهای ستاره رو قطع کردیم به این امید که بهتر شده باشی (آخه بخاطر ریفلاکس شدیدی که داشتی کپسول امپرازول و قطره متوکلوپرامید میخوردی.) و تا الآن که 2 هفته گذشته هیییییییییچ نشونه ای از ریفلاکس ندیدیم. حالا دیگه خوابیدنی شیر میخوری و مجبور نیستی حتما توی بغل بمونی و به حالت نشسته شیر بخوری و با زاویه بخوابی و ... نمیدونی من و بابا چقدر خوشحالیم. دیشب به بابا میگم باورت میشه ستاره خوب شده؟!!.

3 شنبه 27 اسفند هم میریم مسافرت. پیش مامانی و بابایی(بابا و مامان بابا). اونجا هم همه چشم انتظار دیدار شما هستند. و اولین مسافرت هوایی رو تجربه میکنین که امیدوارم مشکلی پیش نیاد
.
نظرات 3 + ارسال نظر
مامان تیستو شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://www.mamantistou.blogfa.com

خدا رو شکر که ستاره حالش خوب شده .این عالیههههههههه

سفر بهتون خوش بگذره.

ماهی خانوم شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

وای سلام عقشولیای خاله!
مامانتون که چراغ خاموش وبلاگ آپ میکنه!

الهی قربونتون برم که دلم براتون یه ذره شده!
رفتین مسافرت همش شیطونی کنین تا زود برتون گردونن پیش خودمون! به اونا زیاد حال ندینااااااااااا!!!:دی

الهی فداتون بشم من

بوس بوس بوس

محسن شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام

من یه مدت نبودم چقدر بزرگ شدن این دوتا گوگولیااااااااا! ( تو عکسها هم کاملا مشخصه!! همیشه مثل همین پستتون عکس بذارین!!)

کاش منم این دو تا جیگرو تو کالسکه میدیدم و اون لپای ناز تپلیشونو میخوردم!

خدارو شکر که صحیح و سالم دارن به رشد طبیعیشون ادامه میدن...
خدا حفظشون کنه
از طرف من لپها و گوشهای اون دوتا گوگولی رو بخورین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد